عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

علي هديه آسماني

تولد علي نازم

1390/7/7 17:02
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

در انتظار آمدنت

در انتظار آمدنت روزها را

چون دانه هاي رنگي منجوق

در بند مي كشم

لحظه هاي جاري را

با عشق رنگ مي كنم

تا خانه كوچكمان را آذين بندم.

من انتظار آمدنت را

مثل خروس قندي آن روزهاي دور

با شوق مي مكم

و نيكبختي عزيز بودنت را

احساس مي كنم.

وقتي بيايي

و دست هاي كوچك نازت

دست بزرگ پدر را

از گنجينه اي جاندار بياكند،

من گهواره ات را خواهم جنباند،

و از روي شانه هاي كوچك تو

بهشت خواهد لغزيد،

بر من كه تو را دارم

بي اعتنا بر آن گام خواهم نهاد

آنگاه بهشت زير پاي من خواهد بود

و نام تازه من

خواهد بود مادر

اينك بهشت بر شانه هاي توست

و در اندرون من......

علي ناز ما روز شنبه 11 ديماه 1389 ساعت 10 صبح با وزن 300/3 و قد 48 در بیمارستان ارديبهشت بدنیا آمد.

فرشته کوچکنانازیبا اومدنش رنگ دیگری به زندگی ما بخشید. خداي مهربون رو به خاطر تمام نعمتهاش شكر مي كنيم.

عكس علي در زمان تولد

بابايي و علي

عليو دختردايي سارا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ايليا
7 مهر 90 17:06
خدا را شکر که دست علی کوچولوی نازم چیزیش نشده.ان شاالله همیشه همیشه خدای مهربون محافظ این فرشته های کوچولو باشه.منم با اجازتون لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم.همینطور علی عزیز و ایلیای من.شاد باشید.