عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

علي هديه آسماني

علي و شيرين كاريهاش

1390/11/6 7:43
نویسنده : مامانی
440 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم روز به روز شيرين تر و خوردني تر ميشه.

هر روز بايد بشينه و نماز جماعتي رو كه تلويزيون نشون ميده تا آخر نگاه كن!

اسباب بازيهاي مورد علاقه اش : تمام قابلمه ها و دراشون و ملاقه كه هر روز بايد چكشون كنه !

گوشي تلفن ، موبايل ، كنترل تلويزيون ،‌ تل سر ،‌ لوازم آرايش و ...

كرم مرطوب كنندشو فشار ميده .

و بعد به صورتش ميزنه.

اگه خودش نتونه تلو به سرش بزنه ميده به من اين كارو بكنم.

و بعدشم كلي ذوق ميكنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان باران
6 بهمن 90 13:09
وای خدای من این گل پسر چه بزرگ شده ماشاا... جیگر تو اون قابلمه مسیت بشم باران هم لنگه ی این قابلمه رو داره
سایدا
6 بهمن 90 14:56
چه عکسای خوشکلی گذاشتی : ای جانم ببین چه جوری به صورتش کرم میزنه!!X
مامان ثنا و ثمین
8 بهمن 90 15:59
امان از دست این بچه ها.ثمین ما هم همینطوریه.
مامان وندا
9 بهمن 90 5:44
آخه فسقلی مدا که تل نمی زنن مامانی خیلی صبوری که تا حالا نخوردیش،از طرف من حسابی فشارش بده
مامان ایلیا
11 بهمن 90 4:37
وای عزیزم خاله قربون اون خنده های قشنگت بره.آشپزی هم که می کنه گل پسر نازمون.خسته نباشید آقا خوشگله.
مامان ارمیا
12 بهمن 90 11:07
الهی.شیطون. چقدر وسایل مورد علاقه ش مثل ارمیاست. ببوسش.
خاطره مامان بردیا
12 بهمن 90 17:45
چه اسباب بازیهای باحالی
مامان آرين
12 بهمن 90 20:19
چقدر نازشدي خاله .. حالا چي ميپزي واسه مامان؟
زهره مامان آریان جون
17 بهمن 90 2:57
مامانی پس دیگه راحتی شام و ناهار رو علی جون زحمتشو میکشه دیگه
مامان سارینا
20 بهمن 90 10:06
وای عزیزمممممممم . ماشالله به این گل پسر . علی کوچولوی خاله چطوره ؟ یه عالمه ببوسش مامانی دلم واسش تنگیده بود . جیگرش برم با این شیرین کاریهاش خاله جون خیلی دوستت دارم . ممنون که اومدی و به ما سر زدی
ثمین
30 بهمن 90 18:26
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم