عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

علي هديه آسماني

نه ماهگيت مبارك عزيزم

1390/7/13 21:52
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماهگيت مبارك عزيزم

 

 

 

پسرم دنیا بزرگه ولی تو

یه دل بزرگتر از دنیا داری

عزیزم با این چشای مهربون

تو دل هر کی که خوبه جا داری

 

پسرم دنیا بزرگه ولی من

تو رو هر جایی که باشی میبینم

برات از قشنگترین باغ زمین

گلای مهربونی رو می چینم

 

پسرم خدای مهربون ما

بچه های خوب و خیلی دوست داره

وقتی که از آسمون بارون میاد

براشون خوابای رنگی میاره

 

وقتی تو تو خواب می خندی می دونم

یه فرشته داره نازت می کنه

یه فرشته که شبیه خودته

خودشو محرم رازت می کنه

 

پسرم دنیای پاک بچگی

از تموم زندگی قشنگ تره

مهربون باش و به مردم خوبی کن

حرفای فرشته ها یادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه بهترین هدیه زندگی
13 مهر 90 22:09
salam pesare nazi darid be maham sar bezanid
الناز
13 مهر 90 22:14
سلام علی جون.نه ماهگیت مبارک عزیزم.من دوست عمه تکتم هستم.خیلی دوست دارم.دست مامانیت درد نکنه که اینهمه واست زحمت میکشه


ممنون الناز جون كه به وبلاگ علي سر مي زني. انشاءا... هميشه موفق و سلامت باشي .
مامان ایلیا
14 مهر 90 1:35
علی جان عزیزم نه ماهگیت مبارک. مامانی چقدر شعرتون قشنگ بود.هزار ماشاالله به علی آقای گل.
مامان سید کوچولو
14 مهر 90 10:18
الان دقیقا سنت 2 برابر شده..... اگه گفتی چجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه ماه تو شكم ماماني بودم خاله نه ماه هم كه بدنيا اومدم.
مامان سارينا
14 مهر 90 12:07
علي جونم مبارك باشه خاله جون . انشالله عروسيتو ببينيم گل پسر . ماماني مرسي كه به ما سر ميزني . خيلي خيلي خوشحال ميشم پيامتو ميبينم . سايد رو درست كردم خانومي عكسا الان باز ميشه . دوستتون دارم
مامان آریان جون
15 مهر 90 23:00
نه ماهگیت مبارک خوشکله
مامان باران
16 مهر 90 0:46
مبارکه خاله
مامان سارینا
17 مهر 90 0:58
مرسی از اینکه به من و دخترم سر می زنید. ایشالاه ایشالاه دامادی علی آقا از طرف ما گل پسرتون علی آقا رو ببوسید.
مامان ارميا
17 مهر 90 13:24
9 ماهگي پسر گلي مبارك.