عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

علي هديه آسماني

همسر عزيزم تولدت مبارك.

1390/7/16 14:58
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چه لطيف است حس آغازي دوباره،

و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...

و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!

و چه اندازه شيرين است امروز...

روز ميلاد...

روز تو!

روزي كه تو آغاز شدي!

اي بهترين چه خوب شد كه به دنيا آمدي و چه خوبتر شد كه دنياي من شدي .

پس براي من بمان و بدان كه تو تنها بهانه براي بودني .

همسر عزيزم تولدت مبارك .


تنها بهانه زندگيم عاشقانه دوستت دارم و بهت افتخار مي كنم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

toktam
16 مهر 90 21:14
سلااااااااااااااااااام خوبین ؟ خوشین ؟ دلم براتون کلی تنگ شده ها ...
یحیی جون تولدتون مبارک . ایشالا همیشه سلامت باشی و سربلند و با عزت زندگی کنی ...
سالگرد عقدتون هم تبریک میگم . ایشالا همیشه خوشبخت باشین .
I love u


ممنون عزيزم. ماهم دلمون خيلي براتون تنگ شده خانم دكتر. ايشاءا...هميشه سلامت و موفق باشي.
مامان آریان جون
17 مهر 90 0:06
توالد بابایی علی جون مبارکه.انشالله همیشه سایش بالا سرتون باشه
مامان وندا
17 مهر 90 2:01
سلام تولد همسرتونو تبریک میگم،روز پسر کوچولوی ناز خودمون هم مبارک
مامان سارينا
17 مهر 90 2:13
مرسی از اینکه به من و دخترم سر می زنید. ایشالاه ایشالاه دامادی علی آقا از طرف ما گل پسرتون علی آقا رو ببوسید.
مامان ارميا
17 مهر 90 13:23
آقاي پدر تولدت مبارك. در كنار خانواده شاد و خرم باشي .
مامانی سید کوچولو
17 مهر 90 21:09
مبارکه ایشالله سالهای سال بالا سرتون باشه
مامان ثنا و ثمین
18 مهر 90 1:39
تولد بابای پسملی مبالکایشااله خدا براتون حفظشون کنه
مهیار-مهرداد
18 مهر 90 18:01
سلام ممنون که بهمون سر زدید . ایشالا خدا کوچولو و همسر شما رو هم براتون حفظ کنه موفق باشید ...
مامان ایلیا
19 مهر 90 11:32
تولد بابایی علی کوچولوی دوست داشتنی مبارک.در کنار همدیگه شاد شاد باشید.سالیان سال...
مامان باران
21 مهر 90 11:40
تولد همسرتون مبارک.بابا این کوهنوردا عجب دلی دارن....یه چیزی هست که میگن کوهنوردا قلبهای بزرگی دارن.من که بیشترین ارتفاعی که رفتم ایستگاه دو بابا کوهی هست........
طاهره
21 مهر 90 13:11
سلااااااااااااااااااااااااااااام!من یه کم دیر اومدم اما دیر اومدن بهتر از هرگز نیومدن هست !آقا یحیی تولدتون مبارک!سالگرد عقدتون هم مبارک!


خوش اومدي عزيزم. ممنون .
خاله هدي ياسمين زهرا
21 مهر 90 23:19
مباركه آقاي قهرمان! انشااله با خانم مهربونتون همه قله هاي زندگي رو يكي پس از ديگري فتح كنين.
مامان سارینا
26 مهر 90 1:48
تولد همسرتون مبارک. علی آقا باید به داشتن چنین بابای قهرمانی افتخار کنه. خیلی ممنون از اینکه به من و سارینا سر می زنید.