عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

علي هديه آسماني

نظرات (10)

مامانی سید کوچولو
24 فروردین 91 15:13
خب حالا خوشش اومده بود یا نه؟ بچه ها که خیلی اب بازی دوست دارن


آره ماماني . با گريه از استخر اومده بود بيرون.
مامان وندا
26 فروردین 91 2:55
علی اقا آب بازی خوش میگذره؟
مامان سارینا
26 فروردین 91 8:40
سلام خاله جوون . کم پیدا شدید عزیزم نگران شده بودم . خیلی خوشحال شدم دیدم دوباره اپ کردید . فدای این گل پسر ناز . علی کوچولو آب بازی چسبید خاله ؟ معلومه عاشق آب بازیه . از طرف من خیلی خیلی ببوسیدش . خاله زود به زود بیا

ممنون خاله جون . بايد حتما خواب باشه تابيام سراغ كامپيوتر . اگه سيستم روشن باشه حتما بايد بشينه با دكمه هاش بازي كنه.

مامان ارمیا
27 فروردین 91 9:23
وای چه خوب که رفته استخر. یه روز همسری گفت ارمیا رو ببرم استخر ولی من ترسیدم.
مسافران آسمانی
27 فروردین 91 10:22
چه عجب مامانی آپ کردین...دلمون برای گل پسری تنگ شده بود... خوبه که دوست داشته...معمولا آب بازی رو دوست دارن اما از استخر رفتن میترسن...
زهره مامان آریان جون
28 فروردین 91 23:44
وای چقدر ناز شده اینجا.مامانی اسپند یادت نره
سميه( مامان آرين)
2 اردیبهشت 91 21:43
هزار ماشاا... خيلي جيگر شده گل پسرت... مخصوصا اونجا كه بينيشو گرفته
یلدا
3 اردیبهشت 91 0:13
سلام دست بابا جون درد نکنه که علی آقا را برده استخر .به امید خدا مثل خودش ورزشکار میشه.دست مامان هم درد نکنه که عکسهای خوشکل را میزارن تو وبلاگ.علی جون دوست دارم
مامانی درسا
4 اردیبهشت 91 11:33
وای وای آب بازی بهترین تفریجه البته اگه سرشونو نشوری . اون موقعس که
الشا
8 بهمن 91 16:02
ماشالله چه آروم پسرمن یه لحظه هم داخل آب نمی مونه